logo Sistem supraveghere

Retur

Ce trebuie sa știți pentru ca procesul de retur sa decurgă usor:

  • Puteti initia o cerere de retur in 30 zile de la intrarea in posesie a bunului cumparat. In primele 14 zile puteti solicita returnarea banilor iar in maxim 30 de zile de la intrarea in posesie a bunului puteți solicita înlocuirea produsului cumpărat cu un alt produs. Daca optați pentru înlocuire, dvs o sa suportați costurile de transport.
  • Completați formularul de retur cu toate datele solicitate. Daca întâmpinați probleme in a completa formularul, ne puteți trimite cererea de retur, cu toate datelele solicitate pe email la contact@camere1.ro
  • Noi o sa contactam curierul pentru a va ridica coletul.
  • O sa va returnam banii direct in cont in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului de catre “Camere1.ro” SC ………. SRL.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de “Camere1.ro” SC ……. SRL:

  • Puteti returna orice produs in termen de 14 zile conform dreptului legal de retragere in pentru comerț la distanță stabilit prin ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014.
  • Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigurti-va ca produsul nu este protejat de parole setate de către Dvs și că ați șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la versiunea inițială de software.
  • Acceptam returul produselor montate dar se va percepe o taxa intre 1-50% pentru fiecare element care trebuie inlocuit pentru a aduce produsul in starea de revanzare. Orice produs care are urme de uzura excesive, lovituri, socuri mecanice sau electrice sau produse care nu au toate accesoriile nu vor fi acceptate la retur. 
  •  Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel (de exemplu un kit cu 4 camere de supraveghere) și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Returul se face cu etichetele inițiale si cutia intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  •  Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, preluarea va fi refuzata si coletul se va intoarce la destinatie.
0
    0
    Cosul tau
    Coșul tau este golContinua Cumpărăturile